اسپیکـــر بلوتوثــی لیتـــو مـــدل 

اسپیکرها می‌توانند به مهمانی‌ها و مراسم‌های شما نشاط هدیه کنند. استفاده از یک اسپیکر می‌تواند موسیقی را با بهترین کیفیت پخش کرده و فضای مهمانی شما را به فضایی پر نشاط تبدیل کند. اگر به دنبال یک اسپیکر با کیفیت هستید این صفحه را به خوبی مطالعه کنید.

مشاهده ویدیو

      PARTY BOX 900     

خرید محصول

با Party Box 900 بیشتر آشنا شو

اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل از جمله محصولات پرفروش موجود در بازار هستند و سال‌ها است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ و کوچک در زمینه‌ی تولید آن‌ها فعالیت دارند. به دنبال این استقبال، شاهد تنوع بالای آن‌ها هستیم و برای مثال، اسپیکرهای قابل حمل چمدانی با توان صوتی قابل توجه را هم می‌توان در میان اسپیکرهای بلوتوثی یافت.
شرکت لیتو از شرکت‌های شناخته شده در زمینه‌ی تولید اسپیکرهای بلوتوثی است.

کیفیت فوق العاده همراه با ظاهری جذاب

اسپیکرهای بلوتوثی امروزه با تنوع چشمگیر در بازار یافت می‌شوند و هر کدام می‌توانند از ابعاد مختلف و توان خروجی متفاوتی بهره‌مند باشند. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Party Box 900 از جمله محصولات پرفروش شرکت لیتو بوده که از مشخصات فنی چشمگیری بهره‌مند است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Party Box 900 از  با کیفیت و با قدرت بالای این شرکت به حساب می‌آید. این اسپیکر در کنار طراحی ظاهری زیبا و چمدانی شکل خود که اجازه‌ی حمل آسان‌تر را به دارندگانش می‌دهد این اسپیکر ابعاد نسبتاً بزرگی دارد و وزن آن حدود 7 کیلوگرم است، با این حال می‌توان آن را با سهولت حمل و نقل کرد.
یک عدد میکروفون بی سیم و یک عدد ریموت کنترل به عنوان اقلام همراه در جعبه این اسپیکر قرار دارد.


اسپیکر بلوتوثی قابل حمل لیتو مدل Party Box 900 در کنار قدرت صوتی خروجی بالا، از طراحی ظاهری بسیار زیبایی هم برخوردار است و به نورپردازی جذابی مجهز شده است. روی بدنه‌ی این اسپیکر چند دکمه به منظور کنترل امور مختلف تعبیه شده است. جنس بدنه‌ی این اسپیکر از پلاستیک مقاوم و با کیفیت  است. 

این اسپیکر به صورت بی‌سیم و با بلوتوث به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود. سرعت اتصال به این اسپیکر با توجه به بهره‌مندی آن از بلوتوث نسخه‌ی 5، بسیار سریع است.ناگفته نماند که شعاع قابل پوشش رابط بلوتوثی  10 متر است.
ضمنا می‌توان با استفاده از درگاه USB و شیار کارت حافظه و رابط AUX، از راه‌های دیگر هم به پخش موسیقی توسط این اسپیکر پرداخت. از دیگر قابلیت های این اسپیکر میتوان به رادیو اشاره کرد.
​​​​​​​
​​​​​​​

روش های متعدد برای اتصال

پر قدرت 

 در این اسپیکر از دو بلندگوی 8 اینچی با توان خروجی 30 وات استفاده شده است و در مجموع شاهد توان خروجی کلی 60 واتی آن هستیم و فرکانس پاسخ‌گویی در آن بازه‌ی 20 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

منبع انرژی در این اسپیکر لیتو ، هم با  آداپتور DC و هم باتری است. ظرفیت این باتری 3600  میلی‌آمپر است. این میزان از ظرفیت باتری به راحتی می‌تواند تا 3 ساعت شارژدهی داشته باشد و می‌توان طی 4 ساعت این باتری را به شکل کامل شارژ کرد.

فناوری True Wireless Stereo یا به اختصار TWS یک راه ارتباطی بر پایه فناوری بلوتوث است که امکان برقراری اتصال بدون سیم را فراهم می کند و از آن طریق می توان صدایی Stereo با دو کانال صوتی چپ و راست را پخش کرد.
اسپیکر Party Box 900 از فناوری TWS پشتیبانی میکند شما میتوانید با تهیه دو عدد اسپیکر، این اسپیکر ها را به صورت همزمان به یک گیرنده بلوتوث مانند گوشی موبایل یا لپ تاپ متصل کنید و موسیقی پخش شده را با صدایی بلندتر پخش کنید. این ویژگی می تواند در میهمانی ها و دورهمی ها بسیار کاربردی باشد و به کمک آن می توانید موسیقی خود را در تمام محیط به صورت یکسان پخش کنید.

پشتیبانی از فناوری TWS

مشخصات کلی مشخصات فنی
جنس : پلاستیکنوع اتصال : با سیم و بی سیم
ابعاد کالا با بسته بندی :32*32*74 سانتی مترورژن بلوتوث :5
وزن کالا با بسته بندی :8 کیلو گرم توان خروجی اسپیکر : 60 وات (دارای 2 اسپیکر 8 اینچی با توان 30 وات)
ابعاد کالا :29*29*63 سانتی متر رابط ها:بلوتوث، میکروفون ، AUX ، کارت حافظه ، USB
وزن کالا : 7 کیلو گرم اقلام همراه : میکروفون، شارژر ،ریموت کنترل، دفترچه راهنما
ظرفیت باتری :3600 میلی آمپر ساعت
مدت زمان پخش موسیقی :2-3 ساعت
مدت زمان لازم برای شارژ دستگاه : 4 ساعت
منبع تغذیه : باتری ، آداپتور برق

برای خرید این محصول کلیک کنید.

خرید محصول
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش