پاسخ به پرسش های  متداول


برای خرید کالاهای مورد نظرتان، بر روی دکمه "افزودن به سبد خرید" کلیک کنید و کالاها را به سبد خرید اضافه نمایید.
در پایان دکمه "تکمیل خرید" را بزنید و فرآیند خرید را تا انتها ادامه دهید. برای تکمیل فرآیند خرید لازم است در سایت ثبت نام کنید
که ثبت نام در سایت با شماره همراه امکان پذیر است. پس از انجام ثبت نام و ورود، آدرس مورد نظر خود را برای دریافت بسته، وارد نمایید.
در پایان پرداخت موفق، شماره فاکتور شما اعلام می شود و خرید شما، با استفاده از شماره همراه و یا شماره فاکتورتان قابل پیگیری است.

شیوه های پرداخت


1. پرداخت آنلاین از طربق درگاه زرین پال
2. پرداخت به صورت اقساطی از طریق اعتبار اسنپ پی 

چگونه میتوانم خرید کنم؟

  1. ارسال با پیک لینک اکسپرس- 24 ساعت کاری : هزینه ارسال 65000 تومان (برای محدوده بازار بزرگ تهران لطفا از گزینه پست استفاده کنید)

2. ارسال با تیپاکس - 2 تا 3 روز کاری : هزینه ارسال 85000 تومان
​​​​​​​( در زمان کمپین های تخفیفی ، ارسال مرسوله از 3 روز کاری پس از ثبت سفارش انجام میگردد.)

3.ارسال با چاپار- 24 ساعت : 65000 تومان

4.ارسال با پست- 2 تا 4 روزکاری : 45000 تومان.

هزینه ارسال ( پست ، لینک ، چاپار ) هنگام خرید کالا محاسبه شده و پرداخت می گردد . بعد از ثبت سفارش در سایت لازم به پرداخت هزینه دیگری برای شرکت های توزیع نیست . هزینه تیپاکس ، چاپار و لینک فقط در حالت برگشت کالای گارانتی  یا خدمات پس از فروش به عهده مشتری است.



توجه داشته باشید که بسته های با ابعاد بالاتر از 50 سانتی متر ، قادر به ارسال با پست و لینک اکسپرس نمی‌ باشند و تنها با تیپاکس ارسال خواهند شد.

نحوه ارسال در تهران

1. ارسال با تیپاکس 2 تا 4 روزکاری : 65000 تومان

2. ارسال با پست 2 تا 5 روزکاری : 45000 تومان

3. ارسال با چاپار 2 تا 4 روزکاری : 65000 تومان 

هزینه ارسال ( پست ، لینک ، چاپار ) هنگام خرید کالا محاسبه شده و پرداخت می گردد . بعد از ثبت سفارش در سایت لازم به پرداخت هزینه دیگری برای شرکت های توزیع نیست .هزینه تیپاکس ، چاپار و لینک فقط در حالت برگشت کالای گارانتی  یا خدمات پس از فروش به عهده مشتری است.



توجه داشته باشید که بسته های با ابعاد بالاتر از 50 سانتی متر، قادر به ارسال با پست و لینک اکسپرس نمی‌ باشند و تنها با تیپاکس ارسال خواهند شد.

نحوه ارسال به سایر استان ها

شرایط بازگشت کالا

◦  تعویض یا مرجوع کالا تا 7 روز از زمان تحویل کالا به مشتری، حداکثر دوبار پس از خرید و با قیمت روز صورت می پذیرد.

◦  در نظر داشته باشید که در صورت عدم تطابق محصول سفارش داده شده با اطلاعات مندرج در سایت و یا نقص کالا، تا 24 ساعت پس از تحویل ، لازم است موضوع را از طریق تماس تلفنی با پشتیبانی اطلاع رسانی فرمایید.

◦ کلیه موارد فوق باید توسط واحد پشتیبانی تایید شود  و در صورت تایید قابلیت بازگشت و یا تعویض را خواهد داشت.

◦ در صورت تعویض کالا، هزینه رفت و برگشت بر عهده مشتری خواهد بود.

◦ در صورتی که مشتریان درخواست بازگشت وجه را داشته باشند بعد از بررسی کالا توسط واحد پشتیبانی ، طی 72 ساعت مبلغ به حساب مشتری ( و یا حساب اسنپ پی ) واریز خواهد شد. در نظر داشته باشید که در این صورت هزینه ارسال اولیه از مبلغ کل کسر خواهد شد.

◦ تعویض کالا بدون عودت وجه، تا 7 روز از تاریخ فاکتور، حداکثر 2 بار پس از خرید و با قیمت روز صورت می گیرد.

◦ جهت تعویض کالا، ارائه شماره فاکتور کالا الزامیست

-در زمان کمپین های تخفیف ( جشنواره های فروش ویژه ) به علت حجم بالای سفارشات ، درخواست لغو ، مرجوعی ، تعویض قابل انجام نیست ؛
درخواست شما بعد از پایان کمپین پیگیری خواهد شد.

خدمات پس از فروش

کاربر عزیز، ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، محصولات خریداری شده با گارانتی نانوتل، تا تاریخ انقضای درج شده بر روی برچسب گارانتی روی جعبه‌ی محصول، تحت ضمانت خدمات پس از فروش شرکت نانوتل می‌باشد. جهت استفاده از گارانتی کالا، از طریق ایتا و یا واتسپ، با شماره تلفن 3407 773 0990 در ارتباط باشید.

در زمان کمپین های تخفیف خدمات پس از فروش تا دو هفته زمان خواهد برد.

- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق فسخ کردن سفارش و خرید انجام‌شده توسط مشتری، برای وب‌سایت محفوظ است. در ادامه‌، وجوه دریافتی طی 48 الی 72 ساعت کاری به حساب اعلام‌شده از سوی مشتری واریز می‌شود و مشتری با ورود به سایت می‌پذیرد از این امر آگاه است و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

شرایط پذیرش گارانتی

اگر کالا دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است. در این صورت ، برای تعویض دستگاه همراه داشتن جعبه‌ی محصول. همراه داشتن برچسب گارانتی. همراه داشتن فاکتور خرید معتبر الزامیست. 

ضمن صلاحدید شرکت به تعویض کالای ارجاع شده در زمان گارانتی آن ،  در صورت موجود نبودن کالا  مدل مشابه با احتساب قیمت روز جایگزین خواهد شد .

موارد عمومی که شامل ابطال گارانتی می گردد

هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری، عیوبی که در اثر کشیدگی و ضربه که باعث جدا شدن قطعات، ترک خوردگی، شکستگی و پارگی گردد.
(تـرک خوردگی، تغییر شـکل، آب خـوردگی، سـولفاته شدن، زنـگ زدگی و هرگونه آسیب عمدی یا غیر عمدی که باعث تغییر شکل ظاهری و فیزیکی کالا شود)
نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه‌. باتوجه به عدم امکان بررسی شرایط استفاده‌ی کاربر، این مورد برای دستگاه‌هایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب می‌باشند نیز صدق می‌کند.
استفاده‌ی نادرست از دستگاه و خارج از شرایط توصیه شده توسط سازنده.
باز شدن دستگاه و تعمیر توسط افراد یا مراکز متفرقه.
هرگونه دستکاری، مخدوش‌سازی، دخل و تصرف در اطلاعات برچسب گارانتی و یا جداسازی آن از روی جعبه‌ی محصول.
علاوه بر موارد بالا، شرایطی برای هردسته کالایی متفاوت می‌باشد که با کلیک بر روی دسته‌بندی مورد نظر می‌توانید آن را مطالعه نمایید.​​​​​​​

هدفون، هدست، هندزفری بلوتوث و اسپیکر
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی، پارگی یا کشیدگی سیم، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیش‌از حد به سوکت یا جک هدفون
تماس با مایعات و مواد شیمیایی
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی
نکته:کابل، کیف، مبدل، هوک، ایرپد و دیگر اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.



پاوربانک
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگی، بادکردن باتری
شکستگی یا فشار بیش‌از حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

کابل های شارژ یا انتقال صدا
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند پارگی، خوردگی، شکستگی، پوسیدگی، تغییر فُرم سوکت ، آب خوردگی و سولفاته شدن و ....
نکته: کیف و اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.​​​​​​​

شارژر و شارژرهای فندکی
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگی
شکستگی یا فشار بیش‌از حد به پورت
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه
نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه
باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی
نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

نگهدارنده موبایل
مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:
هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگ ، شکستگی یا فشار بیش‌از حد ، از بین رفتن چسب
نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاته شدن
نکته: اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.​​​​​​​

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش